Субота, 27.04.2024, 08:46
Вітаю Вас Гість | RSS

Плужненський ПАЛ

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
МОН України

Для педагогічних працівників

Рекомендації щодо зниження рівня  тривожності та сприяння адаптації вступників до ліцею

За статистикою від 15 до 40 % дітей відчувають яскраво виражені психологічні труднощі при адаптації до ліцейного життя.

Почуття тривожності, невпевненості, страх перед викладачем, одногрупниками, виконанням завдань, занурення в себе, розгальмована або загальмована поведінка, свідчать про явні ознаки емоційної дезадаптації.

З метою створення умов емоційного та психологічного комфорту та уникнення явища дезадаптації учнів, що вступили до ліцею, рекомендовано:

  • підвищувати самооцінку учнів з ознаками тривожності за допомогою створення ситуації успіху, сприяння реалізації їх можливостей;
  • розвивати в учнів впевненість у власних силах, здатність відстоювати власну думку, шляхом заохочень висловлення ними своєї позиції, позитивних підкріплень проявів ініціативи;
  • розвивати в учнів переконання щодо цінності отримання знань, як таких, не акцентуючи уваги виключно на позитивних оцінках, що дасть змогу  зменшити страхи у відносинах з викладачами та страх перевірки знань;
  • сприяти згуртуванню групи шляхом залучення учнів до колективної роботи та організації і участі в колективних виховних заходах;
  • формувати навички мобілізації внутрішніх ресурсів та можливостей організму  в стресових ситуаціях;
  • проводити індивідуальні та групові бесіди з учнями з підвищеним рівнем тривожності, в ході яких  акцентувати  увагу ліцеїстів на можливих способах покращення  власного емоційного стану та  підвищення соціального статусу в групі, зокрема:
  • першому проявляти власне доброзичливе відношення до однолітків;
  • знайти друзів за інтересами;
  • тренувати мовленнєві навички перед дзеркалом;
  • знайти заняття, в якому є можливості реалізувати себе;

чергувати розумову, фізичну діяльність та відпочинок.

 

 

Шановані педагогічні працівники!

 Перегляньте  представлений МБО «Служба порятунку дітей» вебінар для педагогічних працівників  у записі  «Захист дітей від сексуального насильства: формування навичок безпечної поведінки у дітей різного віку», який відбувся   у співпраці з Міністерством освіти і науки України, Інститутом модернізації змісту освіти МОН за підтримки iDemocracy 18 листопада  https://fb.watch/9n8k5m6yf2/

Спікер вебінару: Олена Капральська, експерт з освітніх програм МБО "Служба порятунку дітей". Завданням вебінару є інформування вчителів щодо способів формування навичок безпечної поведінки у дітей різного віку з метою захисту їх від насильства.

Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту